ÁSZF ÉS GARANCIA

Általános Szerződési Feltételek

 

A jelen szerződési feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) meghatározottak szerint Novák Dávid (továbbiakban: Megbízott/Eladó) a megrendelő/ügyfél/vevő/vásárló (továbbiakban: Megbízó/Vásárló) eseti megrendelése alapján számítógép és laptop karbantartási, javítási és értékesítési szolgáltatásokat végez.

Megbízott adatai:

Cégneve: Távkapcs Informatika.
Székhelye: 2471, Baracska, Pozsonyi utca 7.
Adószáma: 90156935-1-27
Nyilvántartási száma: 59306638
Telefonos elérhetősége: +36703500185
E-mail elérhetősége info@tavkapcs.hu

A szolgáltatások teljesítésének időszaka:
Normál kiszállásnak számít: Munkanapokon 08:00-23:00 között
Rendkívüli kiszállásnak számít: A hét minden napján a normál kiszállási időszakon kívül.

Szerviz szolgáltatás

A készülékek átvételének és javításának folyamata

  • A Megbízó köteles a számla és az TávKapcs-munkalap kiállításához a nevét, e-mail címét és telefonszámát, valamint lakcímét, megadni. Ennek hiányában a Megbízott a szolgáltatást nem tudja végrehajtani.
  • Készülék átvételekor a Megbízónak TÁVKAPCS-munkalapot adunk, ami egyben az átvételi elismervény is.
  • Az TÁVKAPCS-munkalapon feltüntetésre kerül a készülék típusa, egyedi azonosító száma, garancia állapota, mi a probléma a készülékkel, bekapcsolható e a készülék, milyen rendszer van a készüléken, a tartozékok listája, hiányzó tartozékok listája, az állapota, a rendszer bejelentkezési jelszó (ha a javításhoz szükséges), van e bármilyen adat, amit menteni kell róla, a várható bevizsgálási idő, illetve a várható javítási idő.
  • Amennyiben helyszínen nem javítható a készülék és a Megbízó a Megbízottal kívánja megjavítani a készüléket, úgy a TávKapcs szervizbe szállítás és bevizsgálás után árajánlatot adnunk telefonon vagy emailben a Megbízó részére, ami tartalmazza a javítási költségeket és a várható javítási időt.
  • Amennyiben helyszínen nem javítható a készülék, akkor a szervizbe szállításakor kérheti a Megbízó az adathordozó nélküli javítást is, amennyiben az nem szükséges a javításhoz. Ebben az esetben az adathordozót kivesszük a készülékből, és visszaadjuk a Megbízónak.
  • Ha a Megbízó az ajánlatunkat elfogadja akkor elkezdjük a javítást. Amennyiben a Megbízó az árajánlat alapján a javítást nem kéri, abban az esetben a szerviz bevizsgálási díjat számít fel, ami bruttó 10.000 (azaz, tízezer) forint, amit a készülék átvételekor kell kifizetni.
  • Amikor elkészült a javítás, értesítjük ügyfelünket a megadott elérhetőségen.
  • A készülék átadásakor az ügyfel részére a beépített alkatrészről és a javításról számlát állítunk ki.

Szolgáltatás megrendelésének folyamata

A szolgáltatás megrendelése kizárólag az online felületen www.tavkapcs.hu/idopont található foglalási rendszerben történik. A szolgáltatás minden esetben előre fizetendő. Visszatérítés nem lehetséges. Amennyiben a megbízott a rajta kívül álló okok miatt nem tudja elvégezni a szolgáltatást, új időpont egyeztetés után végzi el azt.

A szolgáltatás PayPal és Stripe segítségével is megrendelhető és kifizethető. A weboldal a fizetés során nem tárol fizetési adatokat, az ügyfelek biztonsága érdekében. 

A fizetés elvégzése után a megrendelő automatikusan elektronikus számlát kap a megrendelés során megadott e-mail címre.

 

A Távsegítség nyújtás folyamata

-Az ügyfél lefoglalja a kiválasztott időpontot a tavkapcs.hu foglalási rendszerében, majd ezt kifizeti. 

-A kiválasztott szolgáltatási időpontban a megrendelő köteles 5 perccel a munka elkezdése előtt előkészítenie a számítógépét a távsegítség fogadására.

A megrendelt szolgáltatás ideje minden megkezdett (a szolgáltatás leírásában mejelölt) időegységre értendő.  Amennyiben a munka megoldása kevesebb időt vesz igénybe, a fennmaradó idő költségét a megbízott nem téríti vissza.

-A https://tavkapcs.hu/tavkapcs-segitseg/ oldalon látható útmutató alapján, a távsegítséghez szükséges program elindítása szükséges.

-A megbízott a megrendelt időpontban a számítógépére csatlakozik a TeamViewer szoftver segítségével. A megbízó értesítést kap a kapcsolat elfogadásáról, és további értesítést kap a munkamenet felvétel készítéséről.

-A munkamenet felvételt 12 hónapig tárolja a megbízó egy offline adathordozón, teljesítés igazolási és garanciális célból.

-A megbízott köteles a felvételek biztonságos tárolón való tárolására, továbbá kizárni a harmadik fél hozzáférését ezekhez a felvételekhez.

-A megbízó köteles arról gondoskodni, hogy a rendelés során megadott személyes adatokon kívül egyéb személyes adatot, információt a megbízott ne lásson, ne férjen hozzá. 

-A megbízott a kiválasztott távoli szolgáltatás elvégzése után lekapcsolódik a megbízó eszközéről.

-A szolgáltatás elvégzése után ügyfélelégedettségi kérdőív lehetőségét ajánlja fel a megbízott, kizárólag a szolgáltatás minőségének javítása céljából.

 

Megbízási díj

  • A szolgáltatások mindenkori díja (továbbiakban: megbízási díj) az 1. számú mellékletben található, mely nem tartalmazza a felmerülő anyagköltséget. Az 1. számú mellékletben nem található szolgáltatások és azoknak díjai a közös megegyezés tárgyát képezik.  A megbízási díj megfizetésére a Megbízó köteles. Alanyi adómentesség esetén a Megbízott a szolgáltatásai után nem számít fel általános forgalmi adót (továbbiakban: ÁFA). A mindenkori alanyi adómentesség felső határát meghaladva a Megbízott a mindenkori ÁFA összegét felszámolja, melyről a Megbízót előzetesen írásban vagy szóban tájékoztatja.
  • A Megbízónak helyszínen végzett szolgáltatás esetén a kiszállási díjat és a bevizsgálási díjat abban az esetben is köteles a Megbízott részére megfizetni, ha a hibás alkatrész nem javítható, vagy ha a Megbízó úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.
  • A Megbízott a megbízási díj, valamint az anyagköltség összegéről a számlát a TÁVKAPCS-munkalap alapján állítja ki.
  • Helyszíni javítás esetén a Megbízó a megbízási díjat, valamint az anyagköltséget a Megbízott részére a készpénzben vagy utalással köteles megfizetni. A fizetés módja elszállítás és szervizben történő javítás esetén készpénz vagy utalás. A fizetés teljesítéséig a Megbízott jogosult a kijavított termék visszatartására. Fizetési késedelem esetén a Megbízó a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamat megfizetésére köteles.
  • Amennyiben a javítás nem a helyszínen, hanem a szervizben történik, az eszköznek a szervizbe történő beszállítása és a szolgáltatás teljesítése után annak elszállítása, szükség esetén szállítási díj megfizetése a Megbízót terheli. A Megbízott értesíti a Megbízót a szolgáltatás teljesítéséről, és arról, hogy a kijavított terméket a szervizből vagy előre egyeztetett helyszínen elviheti.
  • A kijavított vagy hibás terméknek az értesítés elküldésétől számított, 30 (harminc) naptári napot meghaladó késedelemmel történő átvétele esetén naponta 500 Ft, azaz ötszáz forint összegű költséget számol fel a szervizben való tárolásért. A 90 (kilencven) napot meghaladó átvételi késedelem esetén a szerviz jogosult a készülék megsemmisítésére. A termék megsemmisítése esetén a Megbízó semmilyen igénnyel nem élhet a szervizzel szemben, ebben az esetben is köteles azonban a felmerült Megbízási díj és tárolási díj kiegyenlítésére.

Jótállás, szavatosság

  • A Megbízott az általa felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított 12 (tizenkét) hónapos jótállást vállal. A fenti jótállás a termék azon részére, mely részt a javító szolgáltatás nem érintett, tehát a javítás során végzett tevékenységen kívül eső részre, a termékre, vagy annak a beépített alkatrészt tartalmazó egyéb részére nem terjeszthető ki. A jótállás nem terjed ki a Megbízó által elvégzett javítási munkákból eredő hibákra, a Megbízó által biztosított szoftverre, illesztő egységekre és alkatrészekre, engedély nélküli módosításra, vagy helytelen, nem rendeltetésszerű használatra, a terméknek a megadott környezeti specifikációkon kívül eső tartományban történő működtetésére, illetve a Megbízó által nem megfelelő módon végzett karbantartási műveletekre.
  • A Megbízott a javító és karbantartó szolgáltatásra – az az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII. 27.)Kormányrendelet hatálya alá tartozik – a hivatkozott rendeletben meghatározott időtartamra vállal jótállást. A jótállási idő kezdő időpontja a szolgáltatás teljesítésének napja.
  • A Megbízott kizárólag a beszerelt hibás alkatrész kijavítására, vagy hibátlan cserealkatrész biztosítására, illetve a hibásan elvégzett javító munka kijavítására köteles, ezt meghaladó jótállási vagy szavatossági kötelezettség a Megbízottat nem terheli.
  • A Megbízó jótálláson, szavatosságon alapuló igényét csak a javító szolgáltatásra vonatkozó, a Megbízott által kiállított számla alapján érvényesítheti.

Felelősség korlátozás

  • Az eszközön tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, jelszavak, valamint a szabadalmi, vagy más szellemi alkotásokhoz fűződő jogi védelem alatt álló információk, megoldások megőrzése, mentése a Megbízó kizárólagos feladata. A Megbízott nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért. A Megbízott nem felel adatvesztéssel, vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, használatkieséssel okozott károkért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be.
  • A Megbízó tudomásul veszi, megérti és elfogadja, hogy az általa leadott készüléket esetleg nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem lehet megjavítani a technológia javíthatósági korlátjai, a nem rendeltetésszerű használat (pl. beleöntöttek valamit, leejtették, nem szakszerűen szedték szét / próbálták javítani) vagy konstrukciós hibák miatt. Elfogadja továbbá a fent említett okok miatt, hogy a javítási kísérlet vagy a diagnosztizálás közben a készülék rosszabb állapotba is kerülhet, mint volt és ezért a Megbízott semmilyen kártérítési felelősség nem terheli. A Megbízott szervizeibe leadott készülékek leadásával a Megbízó elfogadja, hogy sikertelen javítási kísérlet vagy diagnosztizálást követően, amennyiben a készülék rosszabb állapotba kerül, mint amikor behozták, akkor a Megbízott nem köteles a készüléket a leadáskori eredeti állapotban visszaadni.
  • A Megbízott a szoftverek telepítését szolgáltatás keretében végzi, a munkadíj csak a szolgáltatásra vonatkozik. Ezen szolgáltatással a Megbízó nem kap használati és licenc jogot a telepített szoftverekre. A szerviz csak olyan licenc köteles szoftverek telepítését végzi, melyekkel a Megbízó rendelkezik. A szerviznek nem áll módjában az átadott szoftverek, telepítő lemezek és licenc kódok eredetiségét ellenőrizni, az átadott szoftverek telepítése utáni minden esetleges jogi következmény az ügyfelet terheli.
  • A Megbízott a termék átvételéről TÁVKAPCS-munkalap másolatát adja oda a Megbízó részére, amellyel igazolja a készülék átvételét és a megbízás elfogadását. A szerviz csak az TÁVKAPCS-munkalapon szereplő termékért és az elismervényen feltüntetett tartozékokért vállal felelősséget.
  • A Megbízott a terméket az TÁVKAPCS-munkalap példánya ellenében adja ki (a Megbízó az TÁVKAPCS-munkalap példányával igazolja a termékre vonatkozó tulajdonjogát). A terméket a Megbízónak jogában áll átvételkor kipróbálni. A termék átvétele a munka elvégzésének igazolását jelenti.

Vis maior

  • A Megbízott nem felel olyan késedelemért, vagy egyéb szerződésszegésért, mely rajta kívül álló okok, vagy vis maior következménye.
  • Vis maior esetén a Megbízott által vállalt teljesítési határidő meghosszabbodik a vis maior esemény időtartamával. 30 napot meghaladó tartamú vis maior esetén a Megbízott jogosult az egyedi szerződést azonnali hatállyal felmondani.

Egyéb rendelkezések

  • A www.tavkapcs.hu weboldalt TávKapcs Informatika üzemelteti.
  • A Megbízott a Megbízó személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében digitálisan tárolja, azokat harmadik félnek nem adja át, melyet a 7. pont részletez.
  • A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak. Amennyiben a jelen ÁSZF valamely rendelkezése eltérést nem engedő jogszabályi rendelkezést sért, az ilyen feltétel helyett a kötelező jogszabály rendelkezései irányadóak.

Adatvédelmi és titoktartási nyilatkozat

  • A jótállási kötelezettség teljesítése során a hibás termékekről esetlegesen a Megbízott tudomására jutott személyes adatokat, üzleti titkokat a Megbízott nem kezeli, nem őrzi meg, azok törlésre kerülnek és gondoskodik róla, hogy harmadik, illetéktelen személy azokat ne ismerhesse meg. A szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a fogyasztó szükséges adatait a Megbízott tárolja, azonban azokat harmadik félnek nem adja át. A személyes adatok kezelésekor a Megbízott az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló  évi CXII.törvényben foglaltaknak megfelelően jár el, a Megbízót megilletik az e törvényben meghatározott jogok. Az adatvédelmi nyilatkozat részletes leírását a 2. számú melléklet tartalmazza.

 

Webáruház

Termékek

  • A weboldalon Számítógépeket, laptopokat és alkatrészeket értékesítünk.
  • Az áruházban található képek megjelenésénél törekszünk a magas színvonalra, azonban helyenként a képernyőbeállítás módosíthatja a színvilágot és egyes termékekről készült fényképek helyenként eltérhetnek a valóságtól, ezért a weboldalon látható képek és a valóság közötti eltérésekért felelősséget nem tudunk vállalni.
  • A termékleírás tájékoztató jellegű, nem minden esetben tartalmaznak minden információt az adott termékről.

 

Rendelési információk

  • A megjelenített termékek telefonon, e-mailen és webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg.
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
  • Amennyiben az Eladó hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét.
  • Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
  • Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
  • A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek alpont alatt.
  • Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a weboldalon található telefonszámon vagy e-mail címen tudja felvenni a kapcsolatot az Eladóval.

 

Rendelés folyamata

  • A kiválasztott termékeket regisztrációs kötelezettség nélkül kosarába helyezheti a “kosár” jelre kattintva. Kosarának tartalmát a “Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Módosíthatja a kosárba tett termék mennyiségét, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt.
  • A megrendelés gomb megnyomásával véglegesítheti a rendelését.
  • Véglegesített rendelése után megadott email címére automatikus visszaigazolást küldünk, mely tartalmazza rendelésének adatait. Amennyiben tárhelyére nem érkezik levél (kérjük ellenőrizze a spam mappát is!), akkor a rendszer nem fogadta megrendelését, ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található telefonszámon vagy e-mail címen.
  • Minden megrendelést egyedi megrendelés számmal azonosítunk. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés visszaigazolást, mely tartalmazza az fizetési adatokat. A termék előkészítésére csak ezt követően kerül sor.

 

Megrendelés feldolgozása

  • A megrendelések feldolgozása nem meghatározott időközönként történik, akár hétvégén is, ezért a megrendelések feldolgozása folyamatos, de legkésőbb 72 órán belül rendelésről megerősítő e-mailt küldünk, amely tartalmazza az fizetési adatokat.

 

Megrendelt termék(ek) fizetésének módja

  • Banki átutalással vagy eseti megállapodás szerint készpénzben.

 

Szállítási információk

  • A megvásárolt termékeket Budapesten és környező településeken (Pest megye) az Eladó szállítja ki egységes szállítási díjjal melyet az 1. számú melléklet tartalmaz. Pest megyén kívüli településekre is kérhető az Eladó általi kézbesítés, melynek díja kilométer alapú díjazással történik amit a megrendelés leadása után és a rendelés teljesítését megelőzően az Eladó jelez a vásárló felé. A vásárló kérheti GLS futárral való kézbesítést is, melynek díja megegyezik az Eladó általi kézbesítés díjával.

 

  • Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Eladó adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Elállás joga és jótállási feltételek

A Vásárló a jótállásból eredő jogait az alábbi formában gyakorolhatja:

  • Az Eladó e-mail címére elektronikus levél formájában (info@tavkapcs.hu)
  • Telefonos elérhetőségen
  • illetve az Eladó székhelyére küldött írásos levél formájában () NEM ÜZLETHELYSÉG!

 

A vásárló lehetőségi és feltételek:

  • A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket, illetve előre összeszerelt számítógépek esetében a biztonsági címke sértetlensége esetén.
  • Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Eladóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az Eladó az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszaküldeni.
  • A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
  • Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Eladó a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.
  • A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az Eladó a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
  • Az Eladó követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
  • A csomag céghez történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (pl. visszaküldött termék hiányossága, sérülése).
  • Az elállás érvényesítésének feltétele a garancialevél/jótállási jegy felmutatása, valamint sértetlen állapotú termék és annak sorozatszámának, garancia címkéjének sérülésmentes állapota, továbbá a termék hiánytalan, sérülésmentes, eredeti csomagolása.
  • Vásárlói jogvita esetén a Vásárló a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Jelen jótállási jegyből fakadó jótállás nem érinti a Vásárlónak a jogszabályból eredő jogait.
  • A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület elérhetősége:
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefon: 06-1-488-2131
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Web: https://bekeltet.bkik.hu/

 

  • A jótállási igény érvényesítésének határideje:
  1. az egyes fogyasztási cikkre a gyártó által biztosított jótállási határidő, mely új termékek esetén:
  2. 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  1. 250 000 forint eladási ár felett három év,
  2. A kivételek a garancialevélen külön jelzésre kerülnek. (pl.: használt termékek)

Egyéb feltételek:

  • Az Eladó nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
  • A jótállási igény érvényesítésének végső határideje a Vásárló felhívásában meghatározott határidő elteltétől számított 3 hónap, ezen időintervallumon belül kell a bíróság előtt a Vásárlónak az igényét érvényesíteni, ezen határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
  • A jótállás rendeltetésszerű használat során bekövetkezett meghibásodásra vonatkozik.
  • Kifejezetten nem tartozik a jótállási hibák közé egy szoftverek nélkül megvásárolt számítógép szoftveres újratelepítése, vírusirtása, egyéb szoftveres hibák elhárítása. Szoftveres hibák megoldásában is partnerek vagyunk a szolgáltatási díj ellenében.
  • Illetéktelen szerviz vagy személyek beavatkozása esetén az Eladó jótállási kötelezettsége megszűnik. Ugyanígy szakszerűtlen szerelés, illetéktelen személyek által okozott károkat sem hozunk helyre díjmentesen.
  • A merevlemezen tárolt adatokért, az adatvesztés következményeiért semmilyen felelősség sem vállal az Eladó, az adatok mentése minden esetben a Vásárló feladata! Mentse el rendszeresen fontos adatait!
  • Az Eladó nem garantálja, hogy a termékek üzemeltetése minden esetben folyamatos és hibamentes lesz, ezért például elektronikus adatvesztésből (HDD/SSD) eredő anyagi kár (pl.: fontos cégszerű adatok elvesztése, melyről nem készült biztonsági mentés) az Eladót nem terheli.
  • Új laptopok és monitorok kivételt képeznek ha a termékhez márkaszervizes garanciafüzet tartozik (pl. Samsung, LG monitorok, HP, Canon irodai készülékek, vagy Toshiba, Dell, Lenovo, HP, ASUS, Acer laptopok melyek esetében a gyártó által megadott márkaszerviz(ek) illetékes(ek).
  • A jótállásos javítás elkészültét a megadott elérhetőségek valamelyikén jelezzük. Amennyiben a javított vagy cserélt terméket a Vásárló az értesítést követő 1 hónapon belül sem veszi át, úgy az Eladó bruttó 1.000 Ft / nap tárolási díjat számláz ki. Amennyiben 6 hónapon belül sem kerül átvételre a termék megsemmisítjük és a tárolás, megsemmisítés költségeit Megrendelőre terheljük.

 

Az Eladó bizonyos termékek esetén, külön a jogszabályban meghatározott jótállási időn túl is vállalhat jótállási kötelezettséget.

Panaszok kezelése

  • Az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, valamint a panaszt a felvétel napjától számított 5 évig, az arra adott válasszal együtt köteles megőrizni. Az Eladó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az Eladó elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az Eladóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.
  • A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell: a fogyasztó nevét, lakcímét; a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját, a fogyasztó panaszának részletes leírását, valamint a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét, a vállalkozás nyilatkozatát a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról (amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges), a jegyzőkönyvet felvevő személy és (telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével) a fogyasztó aláírását, valamint a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosító számát.
  • A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
  • Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára.

 

Fogyasztóvédelmi hatóságok

  • Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

amelyben tájékoztatjuk Önt, mint honlapunk és webáruházunk látogatóját, valamint szolgáltatásaink igénybe vevőjét társaságunk adatkezelési és adatvédelmi szabályairól.

 

Milyen alapelveket követünk adatkezelésünk során?
Társaságunk az adatkezelése során alábbi alapelveket követi:

a személyes adatokat jogszerűen és tisztességesen, valamint az Ön számára átláthatóan kezeljük.
a személyes adatokat csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból gyűjtjük és azokat nem kezeljük a célokkal össze nem egyeztethető módon.
az általunk gyűjtött és kezelt személyes adatok az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak, valamint csak a szükségesre korlátozódnak.
Társaságunk minden észszerű intézkedést megtesz annak érdekében, hogy az általunk kezelt adatok pontosak és szükség esetén naprakészek legyenek, a pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljük vagy helyesbítjük.
a személyes adatokat olyan formában tároljuk, hogy Ön csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig legyen azonosítható.
megfelelő technikai és szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítjuk a személyes adatok megfelelő biztonságát az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szemben.

 

Társaságunk az Ön személyes adatait

az Ön előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékben és minden esetben célhoz kötötten kezeljük, azaz gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk.
egyes esetekben az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, ilyen esetekben erre a tényre külön felhívjuk az Ön figyelmét.
illetve bizonyos esetekben az Ön személyes adatainak kezeléséhez Társaságunknak, vagy pedig harmadik személynek fűződik jogos érdeke, például honlapunk, webáruházunk és mobil alkalmazásunk működtetése, fejlesztése és biztonsága.

Kik vagyunk?

A Társaságunk székhelye: Baracska, 2471, Pozsonyi utca 7.

 

A Társaságunk telephelye: Baracska, 2471, Pozsonyi utca 7.

 

A Társaságunk honlapja: tavkapcs.hu

 

Postacímünk: Baracska, 2471, Pozsonyi utca 7.

 

E-mail címünk: info@tavkapcs.hu

 

Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére / Társaságunk adatvédelmi tisztviselőjének elérhetősége: info@tavkapcs.hu

 

Társaságunk tárhely szolgáltatójának neve, címe és elérhetősége: xcloud.host

 

Direkt marketing és/vagy hírlevél szolgáltatásunkkal kapcsolatos adatfeldolgozók

 

 

Tevékenység          megnevezése és az adatkezelés célja

Jogalap

Kezelt adatok

Időtartam

Nyilvántartási szám

Honlap látogatása Cél a honlap rendeltetésszerű és színvonalas működésének biztosítása, a szolgáltatásaink minőségének ellenőrzése és javítása, a rosszindulatú, weboldalunkat támadó látogatók beazonosítás, a látogatottság mérésére, statisztikai célok

Társaságunk jogos érdeke

IP cím a látogatás időpontja a meglátogatott aloldalak adatai, az Ön által használt operációs rendszer és böngésző típusa

6 hónap

Regisztráció a honlaponCél a látogatóinknak teljesebb felhasználói élmény nyújtása értesítés üzemszünetről, társaságunk elérhetőségének módosulásáról, stb.

hozzájárulás

vezetéknév, keresztnév születési időpont (16 vagy 18 életév betöltésének igazolásához) e-mail cím

a regisztráció törléséig, illetve a hozzájárulás visszavonásáig

Webáruház szolgáltatásainak igénybe vétele Cél a látogatók regisztrációja és nyilvántartása, megrendelések kezelése és teljesítése, a vásárlások, a számlázás és a kézbesítés kezelése, panaszok kezelése, visszahívások ügyintézése, vásárlóink szokásainak elemzése, vásárlóinkkal kapcsolattartás.

hozzájárulás szerződés jogszabályi rendelkezés (GDPR 6.cikk (1) bek. c) pont, Eker tv. 13/A §, Számv. tv. 169. §).

teljes név, telefonszám és e-mail cím, online azonosító szám, az Ön vásárlásainak adatai (termék, mennyiség, ár, időpont), fizetéssel kapcsolatos adatok (fizetési határidő, bankszámlaszám, bank- vagy hitelkártyaszám, e-pénztárca, utánvétel, stb.), egyszeri vagy tartós kedvezmények, akciókban részvétel, kiszállítással kapcsolatos adatok: kiszállítási határidő és kiszállítási cím (irányítószám, település, közterület neve és jellege, házszám, emelet, ajtó) vagy az átvételi pont adatai, számlázási név, természetes személy esetén teljes név, az Ön adószáma vagy adóazonosító jele (amennyiben ezek az adatok a számlázáshoz szükségesek) számlázási cím (irányítószám, település, közterület neve és jellege, házszám, emelet, ajtó).

webáruház működésének időtartama alatt határozatlan ideig, de legkésőbb az adatkezelési hozzájárulás visszavonásáig   A szerződések teljesítéséhez kapcsolódó adatok megőrzési ideje 5 év.  A kiállított számláknak és azon iratoknak, melyek alapján a számlák kiállítása megtörtént, a megőrzési ideje 8 év.

Hírlevél szolgáltatás Cél: kapcsolattartás, Önt új akciókról, új termékeinkről értesítjük

hozzájárulás

teljes név, születési időpont (16 vagy 18 életév betöltésének igazolásához) e-mail cím online azonosító szám (nem kötelező) az Ön vásárlásainak adatai (nem kötelező)

hírlevélről történő leiratkozásig

nyilvántartásba vétel száma:

Direkt marketing szolgáltatás az Ön vásárlói szokásainak elemzése alapján személyre szabott ajánlatokat készítünk és küldünk, üzletszerzési célból Önt megkeressük, az általunk forgalmazott termékekről és szolgáltatásokról tájékoztatókat küldünk.

hozzájárulás

teljes név, születési időpont (16 vagy 18 életév betöltésének igazolásához) e-mail cím, telefonszám (nem kötelező) online azonosító szám (nem kötelező) az Ön vásárlásainak adatai (nem kötelező)

direkt marketing szolgáltatásról leiratkozásig

nyilvántartásba vétel száma:

Ügyintézés, panaszészrevételre, panaszra válaszadás

jogi kötelezettség

teljes néve-mail címtelefonszámlevelezési címegyéb személyes üzenet

5 évig

Nyereményjáték Cél: a Társaság üzletmenetének pozitív irányba befolyásolása figyelemfelhívással és értékes nyeremények kisorsolásávalvásárlók elégedettségének növelése

hozzájárulás jogi kötelezettség

a nyereményjátéktól függően: teljes néve-mail címtelefonszámlakcím

résztvevők esetében a játék befejezéséignyertesek esetében 8 évig

nyilvántartásba vétel száma:

 

A weboldalunk látogatóinktól csak akkor kérjük személyes adataikat, ha regisztrálni, bejelentkezni, nyereményjátékban részt venni, illetve a webáruházunkban vásárolni szeretnének.

 

 A regisztráció illetve a webáruház szolgáltatásainak igénybevétele kapcsán megadott személyes adatokat nem kapcsolhatjuk össze és a látogatóink beazonosítása alapvetően nem célunk.

 

 

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön info@mag-maxx.hu e-mail, illetve postacímen kérhet további tájékoztatást, válaszunkat késedelem nélkül, 14 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.

 

 

Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?

A sütik (cookie-k) olyan kisméretű adatfájlok (továbbiakban: sütik), amelyek a weboldalon keresztül a weboldal használatával kerülnek az Ön számítógépére úgy, hogy azokat az Ön internetes böngészője menti le és tárolja el. A leggyakrabban használt internetes böngészők (Chrome, Firefox, stb.) többsége alapbeállításként elfogadja és engedélyezi a sütik letöltését és használatát, az viszont már Öntől függ, hogy a böngésző beállításainak módosításával ezeket visszautasítja vagy letiltja, illetve Ön a már a számítógépen lévő eltárolt sütiket is tudja törölni. A sütik használatáról az egyes böngészők „súgó” menüpontja nyújt bővebb tájékoztatást.

 

Vannak olyan sütik, amelyek nem igénylik az Ön előzetes hozzájárulását. Ezekről weblapunk az Ön első látogatásának megkezdésekor ad rövid tájékoztatást, ilyenek például a hitelesítési, multimédia-lejátszó, terheléskiegyenlítő, a felhasználói felület testreszabását segítő munkamenet-sütik, valamint a felhasználó-központú biztonsági sütik.

 

 

A hozzájárulást igénylő sütikről – amennyiben az adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik – a Társaságunk az első látogatás megkezdésekor tájékoztatja Önt és kérjük az Ön hozzájárulását.

 

Társaságunk nem alkalmaz és nem is engedélyez olyan sütiket, amelyek segítségével harmadik személyek az Ön hozzájárulása nélkül adatot gyűjthetnek.

 

A sütik elfogadása nem kötelező, a Társaságunk azonban nem vállal azért felelősséget, ha sütik engedélyezése hiányában a weblapunk esetleg nem az elvárt módon működik.

 

Milyen sütiket alkalmazunk?

Típus

Név

Hozzájárulás

Leírás

Cél

Érvényesség

rendszer sütik

nem igényel

a webes alkalmazás tűzfalának session sütije, amely a kereszthivatkozások elleni visszaélés megelőzésére szolgál

honlap működésének biztosítása

böngésző session vége

nyomkövető süti

igényel

személyre szabáshoz

Ön beállításainak megjegyezéseszolgáltatásunk hatékonyságának növelése

….. nap

nyomkövető süti (harmadik féltől származó)

nem igényel

új session-ök és látogatók azonosítására, a Google Analytics webes nyomkövető szolgáltatás ment le

a weboldal látogatása során harmadik személyek (pl. Google) szolgáltatásaihoz kapcsolódik

…. perc

 

A harmadik féltől származó sütiről (third party cookie) részletesen itt https://www.google.com/policies/technologies/types/, az adatvédelemről pedig itt https://www.google.com/analytics/learn/privacy.html?hl=hu olvashat

 

 

Mit kell tudni még webáruházunk adatkezeléséről?

A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre a regisztráció, a vásárlás illetve a Társaságunkkal kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének.

 

Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik.

 

Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja

 

a regisztráció törlésével,
az adatkezeléshez hozzájárulás visszavonásával, illetve
a regisztráció során feltétlen kitöltendő bármely adat kezeléséhez vagy felhasználásához való hozzájárulás visszavonásával vagy zárolásának kérésével.

A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – … napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk (Pl. Számv tv. 169. § , Fogyv tv. 17/A §

 

Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve – szükség esetén – megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt.

 

Mit kell tudni direkt marketing és hírlevél célú adatkezelésünkről?

Ön a regisztráció során tett nyilatkozatával vagy később, a webáruház felületén tárolt személyes adatainak módosításával (azaz hozzájárulási szándéka egyértelmű kinyilvánításával) hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy az Ön személyes adatait marketing célokra is felhasználhassuk. Ebben az esetben – a hozzájárulás visszavonásáig – az Ön adatait direkt marketing és/vagy hírlevél küldés céljából is kezeljük és az Ön részére reklám- és egyéb küldeményeket, valamint tájékoztatókat és ajánlatokat küldünk és/vagy hírlevelet továbbítunk (Grtv. 6. §).

 

Ön a hozzájárulását a direkt marketing és a hírlevél tekintetében együttesen vagy külön-külön is megadhatja illetve azt/azokat ingyenesen és bármikor visszavonhatja.

 

A regisztráció törlését minden esetben a hozzájárulás visszavonásának tekintjük. A direkt marketing és/vagy hírlevél célú adatkezeléshez hozzájárulás visszavonását nem értelmezzük egyúttal a webáruházunkkal kapcsolatos adatkezelési hozzájárulás visszavonásának.

 

Az egyes hozzájárulások visszavonásának illetve lemondásnak a regisztrálását – technikai okokból – … napos határidővel vállaljuk.

 

Mit kell tudni a nyereményjátékokról?

Társaságunk kampányjelleggel szervezhet nyereményjátékokat, melyek eseti feltételeit külön szabályzat tartalmazza. Az aktuális akció szabályzata minden esetben megtalálható a honlapunk nyitó oldalán, központi helyen elhelyezett linken.

 

Egyéb adatkezelési kérdések

 

Az Ön adatait csak jogszabályban meghatározott keretek között továbbíthatjuk, adatfeldolgozóink esetében pedig szerződéses feltételek kikötésével biztosítjuk, hogy ne használhassák az Ön hozzájárulásával ellentétes célokra az Ön személyes adatait. További információ a 2. pontban található.

 

Társaságunk külföldre a GDPR és az Infotv. vonatkozó rendelkezései alapján továbbíthat csak adatot.

 

A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.

 

Társaságunk adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói előre meghatározott mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak az Ön személyes adatait megismerni.

 

Az Ön személyes adatait megfelelő technikai és egyéb intézkedésekkel védjük, valamint biztosítjuk az adatok biztonságát, rendelkezésre állását, továbbá óvjuk azokat a jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól, sérülésektől illetve nyilvánosságra hozataltól és bármilyen egyéb jogosulatlan felhasználástól.

 

Szervezeti intézkedések keretében épületeinkben ellenőrizzük a fizikai hozzáférést, munkavállalóinkat folyamatosan oktatjuk és a papír alapú dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk. A technikai intézkedések keretében titkosítást, jelszóvédelmet és vírusirtó szoftvereket használunk. Felhívjuk azonban a figyelmét arra, hogy az interneten keresztüli adattovábbítás nem tekinthető teljes körűen biztonságos adattovábbításnak. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a folyamatokat minél biztonságosabbá tegyük, a weblapunkon keresztül történő adattovábbításért azonban nem tudunk teljes felelősséget vállalni, ám a Társaságunkhoz beérkezett adatok tekintetében szigorú előírásokat tartunk be az Ön adatainak biztonsága és a jogellenes hozzáférés megakadályozása érdekében.

 

A biztonsági kérdésekkel kapcsolatban kérjük az Ön segítségét abban, hogy gondosan őrizze meg honlapunkhoz és/vagy webáruházunkhoz meglévő hozzáférési jelszavát és ezt a jelszót senkivel se ossza meg.

 

Melyek az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei?

Ön az adatkezelésről

 

tájékoztatást kérhet,
kérheti az általunk kezelt személyes adataik helyesbítését, módosítását, kiegészítését,
tiltakozhat az adatkezelés ellen és kérheti adatai törlését valamint zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével),
bíróság előtt jogorvoslattal élhet,
a felügyelő hatóságnál panaszt tehet, illetve eljárást kezdeményezhet (https://naih.hu/panaszuegyintezes-rendje.html).

 

Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

 

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap:https://naih.hu/

Az Ön kérelmére tájékoztatást adunk az Ön általunk kezelt, illetve az általunk – vagy a megbízott adatfeldolgozónk által – feldolgozott

 

adatairól,
azok forrásáról,
az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,
időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
az adatfeldolgozóink nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységükről,
adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá
az Ön személyes adatainak továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

 

 

A kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, 18 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) adjuk meg tájékoztatásunkat. A tájékoztatás ingyenes kivéve akkor, ha Ön a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet már nyújtott be hozzánk. Az Ön által már megfizetett költségtérítést visszatérítjük abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezeltük vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett. A tájékoztatást csak törvényben foglalt esetekben tagadhatjuk meg jogszabályi hely megjelölésével, valamint a bírósági jogorvoslat illetve a Hatósághoz fordulás lehetőségéről tájékoztatással.

 

Társaságunk a személyes adatok helyesbítésről, zárolásról, megjelölésről és törlésről Önt, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbította, kivéve akkor, ha az értesítés elmaradása az Ön jogos érdekét nem sérti.

 

Amennyiben az Ön helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesítjük, a kérelem kézhezvételét követő ……… napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) írásban vagy – az Ön hozzájárulásával – elektronikus úton közöljünk elutasításunk indokait és tájékoztatjuk Önt a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatai kezelése ellen, a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, 6  napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megvizsgáljuk és a döntésünkről Önt írásban tájékoztatjuk. Amennyiben úgy döntöttünk, hogy az Ön tiltakozása megalapozott, abban az esetben az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszüntetjük és az adatokat zároljuk, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesítjük mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbítottuk, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

 

Abban az esetben megtagadjuk a kérés teljesítését ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve ha elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön bírósághoz fordulhat.

 

Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az érintett választása szerint – az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. Külföldi állampolgár a lakóhelye szerint illetékes felügyeleti hatósághoz is fordulhat panasszal.

 

 

Kérjük Önt, hogy mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulna panaszával – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – keresse meg Társaságunkat.

 

Melyek a főbb irányadó jogszabályok tevékenységünkre?

a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény – (Info tv.)
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – (Eker tv.)
az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.)
a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számv tv.)

Adatkezelési tájékoztató módosítása
Társaságunk fenntartja magának a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására, amelyről az érintetteket megfelelő módon tájékoztatja. Az adatkezeléssel kapcsolatos információk közzététele a tavkapcs.hu/privacy-policy weboldalon történik.